ویژگی های پاوربانک انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک Energizer QE10000CQ-NV از پاور بانک های های باکیفیت شرکت انرجایزر است که به فناوری شارژ وایرلس مجهز می باشد، برای بهره مندی از این تکنولوژی دستگاه دیجیتالی شما نیز باید از این قابلیت پشتیبانی کند. ما قصد داریم در این پست به معرفی پاور بانک وایرلس انرجایزر QE10000CQ-NV بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای قابلیت شارژ وایرلس

در سال های اخیر اکثر گوشی های بالارده ارائه شده توسط شرکت های اصلی سازنده گوشی از قابلیت شارژ وایرلس برخوردارند. اگر گوشی یا تبلت شما نیز از این تکنولوژی پشتیبانی می کند، برای شارژ آنها به صورت وایرلس می توانید از پاور بانک وایرلس انرجایزر QE10000CQ-NV استفاده کنید. این شارژر همراه از فناوری Qi پشتیبانی می کند و تنها کافیست تا گوشی موبایل یا تبلت خود را بر روی قسمت مخصوص شارژ وایرلس تعبیه شده بر روی بدنه آن قرار دهید. شارژر همراه انرجایزر Energizer QE10000CQ-NV قادر به ارائه شارژ وایرلس با توان های 5 وات، 7.5 وات و 10 وات است و سرعت مناسبی را به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی یا تبلت شما نیز باید به فناوری شارژ وایرلس مجهز باشد.

  • سرعتی عالی در شارژدهی را تجربه کنید!

همان طور که اشاره شد، پاور بانک انرجایزر مدل Energizer QE10000CQ-NV دارای فناوری فست شارژ نیز هست و برای این منظور به دو پورت USB (با قابلیت پشتیبانی از فناوری QC 3.0) و USB Type-C (با قابلیت پشتیبانی از فناوری PD) مجهز شده است. از طریق این پورت ها می توانید گوشی یا تبلت خود را با بالاترین سرعت شارژ کنید! شدت جریان خروجی پورت USB و USB-C این پاوربانک تایپ سی برابر با 3.0 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2.0 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) است که باعث ارائه سرعتی عالی در شارژدهی می شود. باید به این نکته هم اشاره کنیم که اگر گوشی یا تبلت شما از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی کند، نمی توانید از قابلیت فست شارژ پاور بانک سریع انرجایزر QE10000CQ-NV استفاده کنید.

دیجی کالا:

شارژر همراه بی سیم « QE10000CQ-NV» از محصولات شرکت «انرجایزر» (Energizer) است. این شارژر همراه ظرفیت 10000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و به‌وسیله نشانگر LED میزان شارژ را نمایش می‌دهد. این شارژر همراه انرجایزر ولتاژ ورودی 5 ولتی و شدت‌جریان ورودی 2.1 آمپر دارد. مدل « QE10000CQ-NV  به سه درگاه خروجی مجهز شده است و از قابلیت شارژ بی‌سیم سود می‌برد. از دیگر قابلیت‌های مهم این شارژر همراه می‌توان به فناوری Quick Charge 3.0 اشاره کرد. به یاری این فناوری، کاربر قادر خواهد بود تا انواع گوشی‌های موبایل هوشمند و تبلت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ کند؛ البته به یاد داشته باشید که دستگاه موردنظر نیز بایستی از این فناوری پشتیبانی کند.

برای دریافت قیمت و اطلاع از نحوه خرید پاور بانک انرجایزر مدل Energizer QE10000CQ-NV می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن درج شده در این وب سایت تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی